Åh, att se den något äldre kvinnan dansa ...

100media_imag032 (MMS)

Åh, att se den något äldre kvinnan dansa runt med sina bubblor samtidigt som den lilla tjejen skrattade så att det klingade rakt in i både sång och hjärta..Och alla andra 30 brosångarna i Södertälje - TACK så mycket för vad vi gjorde tillsammans denna soliga kväll!! Idag gick jag in i Stockholms län, om inte skylten skulle upplyst om det hade det ändå varit tydligt - dialekterna har skiftat och underhållit hela vägen. Många är nyfikna på vad jag är för vandrare och stannar för att fråga. Tex en viss man idag. När han körde hem efter några timmar stannade han igen- denna gång för att lämna några godsaker han särskilt handlat åt mig. Blev så glad för omtanken! Han skulle försöka komma till Västerbron på söndag! En rolig grej idag: fick en fråga från en känd kändis om vi inte kan samarbeta med nästa års Västerbro Songline. Jag sa ja!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heja Lena!

Du är fantastisk. Vilka glädjespår du lämnar efter dig!

Hoppas kunna komma till Västerbron.

Kram

Maria din betvet kollega på Kungsholmen

2010-06-10 @ 23:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0