Det gäller att vara sitt uppdrag trogen,så...

100media_imag021 (MMS)

Det gäller att vara sitt uppdrag trogen,så det blev minsann brosång även i Gamleby. En kommunpolitiker hade tänkt att komma och när han fick förhinder så var han noggrann med att ringa! Snyggt! Vägen tilll Gamleby över Norrlandet var utsökt vacker men fruktat kuperad! Jag fick prova den smått komiska sporten Lallatrallaslalom eftersom störtlopp med 45 kg på hjul inte funkade i de brantaste utförsbackarna. I natt ska jag sova i en herrgårdsflygel med lusthus, grönska och spegelblankt vatten utanför det spröjsade fönstret. Jag är helt solo, M är på vift i skärgården. Jag tar in så mycket av M fast hon inte är här. Det tar jag med mig hem: att lämna huset en timme vid besök så att gästen/gästerna kan gå omkring själva och kolla runt i egen takt - innan det sociala tar vid! Hör av dig om du prövar detta! Idag var det etapp 11 på Giraffen Songline, elva paradisdagar kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0