Just nu spelas Keep on Walking på Radio Sö...

100media_imag029 (MMS)

Just nu spelas Keep on Walking på Radio Sörmland...Många har skickat den låten till mig under vandringen och jag vill passa på att tacka er och alla andra för de uppmuntrande och kärleksfulla hälsningar och kommentarer - uppskattas! Med Svalsta-down i förrgår önskade jag mig en skön Tystberga-up igår kväll. Och så blev det! Tack till 25 härliga sångare, inkl de unga damerna som gjorde Idas sommarvisa till något extra! Fick sedan ett panglogi hos Dahlbergs! Tittade tillsammans på inslaget på Östnytt som spelades in i Svalsta. Skrev på denna blogg och efter somna-vakna-somna-vakna tryckte jag bort hela alltet! Å andra sidan fanns ingen täckning! Idag onsdag: mot Vagnhärad! Ännu är det 4 etapper kvar att glädjas åt! I'll keep on walking!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0